amanda: blogga med partner?

Det finns ju såklart både fördelar och nackdelar med att blogga med en annan, här är mina åsikter. För det första är det sjukt bra när det handlar om att hålla en bra uppdatering. Som ni vet har jag redan sagt att jag hatar bloggar som skriver 1/2 inlägg per dag. BLIR FÖRBANNAD. Då får jag direkt intryckt av att personen/personerna inte är seriös med bloggen - då tänker jag inte fortsätta läsa heller. Det är super skönt att veta om jag till exempel har jätte mycket att göra så kan den andra personen blogga och hålla bloggen levande iallafall, skillnad om man vore själv liksom. 
 
Sen är det väl att man kanske inte alltid kommer komma överens om saker, det är ju ändå två stycken individer som driver en blogg tillsammans (dock så har jag och bella inga problem med att komma överens, vi säger vad vi tycker och respekterar den andras åsikt). Men det är sånt man får ta sig igenom, lyssna på varandra och kompromissa. Om den ena vill ha något men den andra inte, då får man komma överens och inte vara så inrutad på bara sin sak och vilja för då är det dags att bryta upp bloggen och skaffa en egen blogg som man driver själv. Det funkar inte att se rakt fram utan måste även kolla åt sidorna när det gäller att komma överens med folk. Det gäller överallt, skolan, jobbet och vänner. 
 
Jag själv tycker det är lite roligare att läsa en blogg med två personer (inte fler, MAX MAX 3) för då blir det även variation i bloggandet. Det är inte bara samma gamla vanliga "amanda-inlägg" dag ut och dag in. Om man är fler är det lätt att det blir lite väl rörigt med t.ex 4-5 bloggare på samma blogg. Då kan man lika gärna dela upp bloggen i två ;) 
 
Så jag tycker det bara finns fördelar att blogga med någon, eftersom jag & bella är så grymma tillsammans HÖHÖ. Sen är det ju såå kul att vi sticker i vissas ögon. Vi står ut, vi är oss själva och det stör såklart folk. Men tillsammans klår vi er. Det är ju bara kolla vem som har störst blogg HAHAHA. Jag skoja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen