amanda: hej på er

Godmorgon på er♥ Idag är det äntligen fredag! Hur skönt som helst ju. Ikväll är det träning, vet inte om vi ska hoppa eller om vi kör dressyr. Det återstår att se haha. Helgen kommer bestå av Zindi, me, myself and I typ. På söndag ska jag hinna rida, åka på tävling och sen på kvällen åker jag och fixar mina naglar, äntligen... Och sen ska jag  försöka blogga så ni måste kolla in varenda kvart här haha, något speciellt ni vill läsa om? Eller en video? Jag lovar att göra en video om ni vill, eftersom jag slarvat rejält med bloggen hela veckan! 
 
SÅÅÅÅ kör nu och bomba på med allt möjligt!



Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-02-15 @ 10:09:45
URL: http://hannabroman.devote.se
Postat av: aline

Fin blogg! :D

2013-02-15 @ 11:00:22
URL: http://palomino.blogg.se
Postat av: Anonym

ja gör en video!!:D

2013-02-15 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen