amanda: hmmm

"Hej jag heter Amanda Rehn. Bor på min egna hästgård med 3 egna hästar, en d-ponny och två storhästar. Mamma är veterinär och driver en egen veterinärstation på gården och pappa hovslagare. Vi är miljonärer och köper exakt vad vi vill ha. Ni ser oss i en hästlastbil på tävlingarna med mitt namn över hela lastbilen. Vi har inackordningar och det kostar 5000 kr i månaden att stå hos oss. Själv är jag modell för Victoria Secret och åker land och rike och syns i alla kända tidningar. Vi har 60 000 unika besökare VARJE dag vilket är ooootroligt kul! Tjänar fett med cash bara på bloggen. Köper exakt vad jag vill ha. Har den nyaste utrustningen hela tiden och bara märkesgrejer.
 
Mitt ridhus är designat av världens bästa designer och stallet är ett av de kändaste stall i hela europa. Folk kommer hit bara för att se hur det är. Har ett eget hus på gården, precis bredvid stallet. Mamma & pappa bor 100 meter bort. Mina hästar går 150 hoppning och medelsvår A baklänges. Min ponny har vunnit SM med mig 4 år i rad. Hatar alla folk som inte tjänar mer än 50 000 kronor i månaden, hallååå det gör ju tillochmed jag 17 år. Alla vill vara vän med mig för att alla får VS-underkläder eller ett par jeffrey cambell skor i julklapp. Såklart. Har en egen hundkennel som är en av de mest kända i världen. Vunnit alla priser som man kan med mina hästar i dressyr. Förra helgen vann jag och min svarta häst Grand Prix och med min andra bruna vann vi Sankt George. Riktigt nöjd med mitt liv. När jag blir 18 i december ska jag få en mustang och en limousine - utifall att om jag ska iväg någonstans med flera kompisar."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen