amanda: i brist på annat

jag saknar.. ingen just nu faktiskt

jag pratar.. alldeles för mycket

jag skrattar.. åt allting

jag tycker om.. zindi & lavendel.

jag avskyr när folk.. överdriver x10 och fjäskar

mina närmaste vänner är.. daniella & nicolina

min första vän hette.. Emma

min första kärlek hette.. Daniel

kärlek är.. inga kommentarer.

när jag borstar tänderna.. pratar jag med mig själv

när jag lagar mat.. så failar jag

jag är rädd för.. döda djur

jag önskar.. att jag & zindi kan tävla i år

den värsta känslan är.. rädsla

den bästa känslan är.. lycka

jag vill.. gå och lägga mig till sommarlovet börjar

jag är.. helt otroligt grym

jag är sämst på.. att planera mitt skolarbete

jag kommer alltid att vara.. galen & världens rättvisaste människa

det finaste som finns.. är min familj

i sommar.. ska jag & daniella go crazy

sist jag grät var.. väldigt länge sen

jag kan.. allt

min mobiltelefon är.. nästan lika bra som en nokia330, SKOJA. en ipåne

när jag vaknar på morgonen.. trycker jag på snooze

innan jag somnar.. lyssnar jag på musik

just nu håller jag på att.. blogga

jag har aldrig.. ramlat med moppen

idag har jag.. agerat fotograf

jag vill verkligen.. sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen