amanda: no words

Herregud.... Känslan idag på zindi - obeskrivlig. Allt satt idag! Förutom galoppfattningarna men allt kan ju inte vara perfekt. Som hon gick idag, skulle vi lätt kunna åka ut på tävling nästa helg. Hoppas detta inte bara är en engångsgrej utan hon fortsätter vara så fin och lätt att rida! Då har jag lite planer för oss ;) men asså ja, jag har inget att säga förutom att hon var sååå grym idag. Snygghästen, det här ridpasset kommer jag leva länge på! Nu ska jag sova en stund och sen åker jag till FINLAND!!!! Jag har snackat med Bella och hon kommer sköta uppdateringen tills jag kommer hem (på torsdag). Men vi hörs senare innan jag stiger på båten❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen