amanda: on my way

Godmorgon, blir som morgoninlägg på bussen. Det är typ det enda positiva med att pendla, man har så mycket tid över haha! Såg ni videorna igår? Båda mina prinsessor hoppade! Tyckte det gick superbra för båda. Sandra (hon som hoppade zindi) sa att det hade blivit sjukt stor skillnad på henne sen jag tog henne på foder vilket är grymt roligt att höra och gör så att jag vill träna mer mer mer! Jag har ju faktiskt bara haft henne i ca 4 månader. Ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt under dagen men går ju i skolan och är inte hemma förren 5 och sen måste jag åka till stallet för att ikväll är det dressyrträning på lavendel! Nu kickar vi igång den här helgen❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen