amanda: vilka är vi egentligen?

Vi som personer, jag & Bella, är så olika men ändå lika. Nu på sista tiden (och framför allt nu när bloggen startades) så har jag mer och mer blivit som en storasyster till bella. Just för att det är faktiskt 4 år emellan oss och jag är alltid överbeskyddande. Bella är nog den som tutar och kör och jag sitter och backar på sidan av haha. Jag är mer skynda långsamt och bella ju fortare desto bättre. Dock är hon så grymt cool för sin ålder, 3 gånger mognare än var jag var när jag gick i 7an. Jag fyller ändå 18 i år och det är inte så att jag har ett behov att umgås med trettonåringar hahah men det är annorlunda med Bella. Klart man märker åldersskillnaden men verkligen inte som ni tror. Det känns som 1 år MAX mellan oss och det är superskönt. 
 
Vi båda har samma jvla vinnarskalle. Vinna eller försvinna. Samma mål med allt, bloggen & hästarna. Dock har jag skällt på henne när det gäller skolan ;) Men det bevisar ju hur nära vi är, systrar. Vi vet exakt vart vi vill, vi siktar mot ett mål och att lägga ner finns inte på kartan. 

 
 
Nog är vi lika allt, eller vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Sofi

OMG, ni ser ut som systrar! ;)

2013-02-17 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen