Isabella: blabla

Statistiken har inte varit på topp dom senaste dagarna. Jag tror de beror på att vi inte har bloggat lika mycket som vi borde, iallafall jag. Så nu är det skärpning. Hänt relativt mycket nu med kompisar och skola så bloggen har fått gå lika bakom. Tyvärr. Men nu tar jag om det här och kör på så bra jag bara kan!

Tänkte börja med att skriva om Boel passet som jag lovat men inte blitt av. DET GICK VERKLIGEN AS AS AS BRA! hon var hur fin som helst! Jag och mina tränare har bestämt att det är nu vi ska börja jobba upp "tävlingsformen" och när man väl kommer dit, jävlar vilken trav hon får! Ååååååh vad fin hon blir. Och galoppen går inte ens och gemföra med innan, så jävla fin rent ut sakt!

Somsakt dom senaste dagarna har spenderats med mig själv och hästen. Plugget sätter i allt nu och bara matar in prov för prov för prov. Glosor på glosor och läsa på läsa. Nu börjar det lugna ner sig lite in mot lovet och allt börjar bli vanligt. Men nu måste jag springa iväg till bussen! Pusss❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen