isabella: du suger..

Hur viktigt är det igentligen inte att vi ska få höra att vi är bra på någonting? 
 
"Gud vad ful häst du har! den där hästen kommer aldrig komma någon stans för det har så sjukt ful färg. Inte bara det, har du inte sett hur hon rider? hon rider fan värre än anna.. OMG.."
 
Det där låter ju förjävligt? vem säger något sånt om någon.. Tyvärr är det så att det är alldeles för många som säger sånna saker om varanda, kanske inte menar det något illa alls. Men det låter verkligen inte bra. '
 
Jag tycker det låter mycket bättre med feedback. Och jag tror eller rättare sakt vet att man måste ha otroligt mycket feedback för att nå det högsta klasserna. Säg någon som ligger på det högsta nivån och har kommit dit med självförtroendet att man är dålig på att hoppa eller rida dressyr? det är samma sak som vem blir modell om man tycker man är ful? Folk som står dig nära ska hjälpa dig upp. Tro på dig själv, det är det som tar dig längst här i livet. Det är det du kan skryta om sen. Jag har en dröm, och den drömmen vet jag kommer slå i uppfyllelse. Jag behöver bara lite tid. Medvetande tid.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen