Isabella: min vecka

Bara för att jag inte hann göra någon snygg bild som amanda alltid gör så får ni lite text istället..

MÅNDAG: diddi ska ridas, ordentligt men ändå inte. Hon ska böjas igenom i alla gångarter och verkligen få fram sina gångarter. Sen ska jag väl plugga också..

TISDAG: hon ska longeras. Slutar skolan 14:20, är i stallet 14:50 och ridhuset är bokat halv 4. Jag hinner alltså inte rida, jag få alltså bara slänga in henne och på med grejer och longera henne.

ONSDAG: ska träna för Boel! Skit kul, TAGGA TAGGA! Och sen ska jag plugga.

TORSDAG: ska skritta barbacka. Lätt och bra bara efter en hård träningvecka.

FREDAG: ingen aning

LÖRDAG: ingen aning

SÖNDAG: ingen aning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen