isabella: påväg upp i åldern, eller nått..

Mår inge bra. Ingen andledning, men jag känner mig bara ledsen och allmänt trött på mig själv.
om det här hör till att jag fortfarande växer och håller på att mognar så hoppas jag verkligen att det slutar snart, snart!
13  måste nog vara den värsta åldern i hela livet. sååå liten, tror att man är sååå mogen och sååå stor men är igenligen ingenting. 
 
Jaja, bort från det nu! orkade inte blogga någonting igår för jag låg bara i min säng och drack saft och tänkte att jag verkligen måste ta tag i träningen nu! haha. jaja, igår red jag markarbete hörde ni???? jag red över ett litet hinder och nån bom. hahaha. Hon va iallafall skit pigg, går inte och hoppa henne på 3 delat nästan. Jäklar vad hon tar i! duktiga häst ♥ idag ska hon nog ridas eller nå longerar jag. Ingen lust alls att rida, känner mig bara usch! men det blir nog ridning, hon behöver nog verkligen gå! sen ska jag och Moa skriva nån grej till USEK. nu till årsmötet. 
hur mår ni? för mig går allting bara neråt.

 



Kommentarer
Postat av: Greta

SV: Tack så mycket!

2013-02-08 @ 15:45:53
URL: http://www.gretanystrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen