amanda: lever fortfarande, knappt

Men woooh sakta i backarna, redan fredag? Sjukt ju. Lovet snart slut och snart tillbaka till skolan, verkligheten liksom. VILL INTE! Detta lov har varit sååå bra, förutom min dumma förkylning men det blundar jag för, allt annat har varit sjukt bra. Hittat en ny stjärna och fått ett grymt erbjudande, tagit hand om min sjukling till häst och bara varit i stallet HELA dagarna. Igår mös jag och Nicolina med film och god mat, bästa vän.

Idag har jag ridit hästen, det gick verkligen SÅ bra. Även ridit lavendel barbacka utomhus på stallplanen, kollade bara formen och joggade henne. skippade träningen ikväll då jag aldrig kommer orka rida en hel timme. Åååh hatar att vara sjuk! Imorgon skall jag iallafall stiga upp innan tuppen seriöst för att åka på tävling med min lilsis, aka Bella. Nu ska jag bädda ner mig och knapra allt möjligt för att bli så frisk som möjligt! Ha en bra fredag & helg❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen