amanda: löshoppning

Hej♥ Har som sagt ingen mobil för tillfället och har därför inte möjlighet att uppdatera förren jag sitter vid datorn och det är tyvärr inte ofta. Men idag då, haft fullt upp! Löshoppade Zindi imorse, hon var superduktig! Sen fixade jag allting till henne + smörjde tränset som är en typisk söndagsgöra. Sen tvättade jag schabrak och lindor så nu är allt fräscht för veckan som kommer. Nu ska jag bara vara här hemma - andas lite. Den här helgen vill jag bara glömma, sämsta på en låååång tid. Så imorgon ska det bli otroligt skönt att vakna och det är en ny vecka! Nu ska jag duscha & vänta på maten för att senare traska några hus bort och vara med jonas och hans tjej. Ha en bra söndag♥
Måste bara visa er denna bild (absolut inte för att jag har bildbrist), men visst är den cool? Hade en fotouppgift
när jag gick i ettan och temat var "skillnader". Duktiga Elin fick agera modell för detta jobb!
 
 



Kommentarer
Postat av: Emely

Svar: Tack!:)

2013-03-24 @ 17:32:33
URL: http://ponnidreams.blogg.se
Postat av: minkrokodilochjag.blogg.se

Haha. Tack:)

2013-03-24 @ 17:51:04
URL: http://minkrokodilochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen