amanda: sakta i backarna

Hej igen! Blev sent igår kväll, hamnade inte i säng förren efter 1 så ni kanske förstår varför jag inte uppdaterade. Men iallafall, på morgonen satt jag upp och kände igenom Lavendel barbacka, lägre form & högre form och hon kändes helt okej! Idag rider emma henne. Jag själv ska sitta upp på min prinsessa och känna hur hon är, om hon är hängig i handen så är det mycket avsaktningar som gäller och göra så hon blir uppmärksam istället för att bli så framtung och verkligen dra mig ur sadeln. Om hon är okej redan från början är det mycket skänkelvikningar, tempoväxlingar och sånt där små tjafs. Vi får se helt enkelt vart vi tar vägen! Nu ska jag snabbt som satan fixa iordning mig för vi ska åka till Avesta en stund och hälsa på en släkting, sen bär det av till stallet. Hörs senare♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen