Isabella: diddi och maggi. ❤

FUUUUUUUUCK! Vilken åt helvete otursdag.. När jag väl trodde de va slut så raderar jag hela detta inlägget. Jaja, skriver om det iallafall. Haft världens otursdag idag, allt började med imorse då jag tappade telefonen som ni såg. Visst blev den snygg? :'( jaja, efter de så fick dom reda på att alla hade fått F på spanska prat delen. Jag har inte gjort de än och jag pluggar arslet av mig så jag klarar av de! Dagen fortsatt och lite senare så spydde en kille i min klass!!! USCH :( hästarna va iallafall fina idag.

Maggan va kanon pigg, men ändå sådär pigg jag vill ha henne för att där jobba henne vidare. Hon va toppen och började göra galoppfattningar och avbrott och slutade riktigt bra! Om ni är nyfikna på henne så kan jag ju tala om att hon är till salu, leta upp henne på hästnet bara. Kan tyvärr inte länka.

Diddi tyckte de va riktigt jobbigt idag. Hon va fin till en början och sen började vi jobba lite hårde och vi kom fram till att hennes svaga sida är att Stella nacken till vänster. Hon tyckte de va jätte jobbigt. Efter att hon hade gått passage i 20min började de släppa och hon blir skit fin! Min prinsessa ❤

Bjuder på en bild på Maggan med diddi i bakgrunden ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen