amanda: gryyym dressyrträning!

Men WOW! Vilken häst jag hade idag. Hon var klockren, lite jobbig som vanligt i vänstervarv som jag fick lösa men känslan var fantastisk. Jobbade mycket skänkelvikningar som träningen byggde på, det är något jag måste ta mer seriöst på. Hon kan det som rinnande vatten bara att jag behöver träna att inte flytta för mycket utan att låta framdelen leda. Åh vad taggad jag blev på att träna nu! Jag kommer att skriva ett utförligt inlägg i veckan om hur vår planering ser ut resten av året.

Nu måste jag sätta mig ner och plugga. Argumenterade tal imorgon och jag är på långa vägar inte klar.  Får skylla mig själv, att man aldrig lär sig att inte skjuta upp på saker? Blir så arg på mig själv. Godnatt vänner, imorgon är en ny dag tillsammans - ni & vi. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen