We love you

Nu är det officellt, bloggen är nerlagd. Vi har tagit det här beslutet tillsammans och känner att vi inte har samma ambitioner för DressyrAB längre. Vi har kämpat i nästan ett år och det har varit SÅ kul! Jag vet inte hur Bella kommer göra men jag däremot har startat en egen blogg. Mest för skojs skull, jag & min egna lilla blogg där jag kommer skriva om exakt samma saker som jag gjort på denna blogg - fast ännu bättre! Jag & Bella kommer fortfarande vara lika bra vänner och ni kommer väl antagligen få se henne i min nya blogg ;) Jag hoppas iallafall att hon startar en egen blogg, dock vet jag att tiden inte riktigt räcker till för henne men man kan ju alltid hoppas! 
 
IMORGON SLÄPPER JAG MIN NYA BLOGGADRESS, HÄR FÖR SISTA GÅNGEN PÅ DRESSYRAB.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen