amanda: dagens ridpass + shopping

Stod mellan valet och kvalet att antingen rida barbacka med hack och strutta runt lite eller slänga på dressyrsadeln och köra igenom ett pass. Valde att rida ordentligt då det fall bra in i planeringen då vi ska hoppträna imorgon och på tisdag är det pay and ride så då kände jag att det var bra att rida ordentligt idag. Början gick katastrof, hon var stark och ville inte riktigt sänka sig. Men efter ett tag av lite väl slängtravande så började hon sänka halsen riktigt bra och höjde ryggen precis som jag ville. Högergaloppen var så jobbig för henne men hon var SÅ fin! Struntade i vänster galoppen då det inte kändes helt 100 i traven i det varvet. 
 
Tänkte även visa vad som fick följa med mig hem idag. Ett par tjockare strumpor att ha nu i vinter, ett par vanliga strumpor, världens mysigaste tjocktröja att ha i stallet och ett par nya välbehövda stallskor. + ett par nya svarta, vanliga jeans. 



Kommentarer
Postat av: Tilda

Snygga saker! Och tröjan ser ju bara för gosig ut! :)

Sv: Tack så mycket för din peppande kommentar. Och jag hoppas verkligen han blir frisk snart igen! Kram

2013-09-29 @ 21:23:43
Postat av: Tilda

Snygga saker! Och tröjan ser ju bara för gosig ut! :)

Sv: Tack så mycket för din peppande kommentar. Och jag hoppas verkligen han blir frisk snart igen! Kram

2013-09-29 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Besökstoppen